Σε συνέχεια των οδηγιών που έχουν αναρτηθεί εδώ, κοινοποιούμε διευκρινίσεις για την τοποθέτηση και την ανάληψη υπηρεσίας αναπληρωτών εκπαιδευτικών και μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ του ΥΠΑΙΘ. Εφιστούμε ιδιαίτερα την προσοχή στους Δ/ντές-ριες των Σχολικών μας μονάδων για την ψηφιακή σήμανση της ανάληψης υπηρεσίας στο Myschool (δείτε τις συνημμένες οδηγίες) και στους Αναπληρωτές-ριες Εκπαιδευτικούς για την καταχώριση στο https://anaplirotes.gov.gr/ και την αποδοχή της ψηφιακής σύμβασης μέχρι τις 14:00 καθημερινά κατά τις ημέρες ανάληψης υπηρεσίας. Εάν δεν γίνουν και τα δύο βήματα μέχρι τις 14:00, απο Διευθυντή και Εκπαιδευτικό, ο Εκπαιδευτικός δεν θα καταχωριστεί στο σύστημα ΕΡΓΑΝΗ και δε διασφαλίζεται η ανάληψη υπηρεσίας του την συγκεκριμένη ημέρα, όπως περιγράφεται στην παρακάτω παράγραφο της εγκυκλίου:"Η ανάληψη υπηρεσίας θα πρέπει να ολοκληρώνεται μέχρι τις 14.00΄καθημερινά κατά τις ημέρες που έχουν οριστεί για ανάληψη υπηρεσίας, προκειμένου στη συνέχεια να διενεργούνται οι απαραίτητες επεξεργασίες για τη μαζική ενημέρωση του συστήματος ΕΡΓΑΝΗ. Μέχρι τη συγκεκριμένη ώρα θα πρέπει να έχει ολοκληρωθεί η ψηφιακή σήμανση ανάληψης υπηρεσίας στο Myschool από τον Διευθυντή της σχολικής μονάδας, η καταχώριση των στοιχείων από τον αναπληρωτή στην εφαρμογή anaplirotes.gov.gr της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης και η αποδοχή από τον ίδιο της ψηφιακής σύμβασης. Σε διαφορετική περίπτωση, δεν διασφαλίζεται η ανάληψη υπηρεσίας του αναπληρωτή τη συγκεκριμένη ημέρα."
Επίσης κοινοποιούμε διευκρινίσεις για την ανάληψη υπηρεσίας αναπληρωτών εκπαιδευτικών οι οποίοι πάσχουν από κορωνοϊό COVID -19.