Αγαπητοί συνάδελφοι νηπιαγωγοί,
Επειδή ήδη έχει αρχίσει η επικοινωνία μας για παιδιά που φοιτούν στα νηπιαγωγεία με προβλήματα μάθησηςή/και συμπεριφοράς, σας παρακαλώ πολύ συμπληρώστε σχετικά την επισυναπτόμενη φόρμα.
Μη βιαστείτε να καταγράψετε ως πρόβλημα την περίοδο προσαρμογής των παιδιών στο νηπιαγωγείο. Γι' αυτό θα σας πρότεινα να αναφέρετε καταρχάς τα νήπια που ήδη γνωρίζετε από πέρυσι και τα διαγνωσμένα από κάποιον ειδικό προνήπια. Για τα υπόλοιπα παιδιά, δώστε χρόνο να τα παρακολουθήσετε συστηματικά, να καταγράψετε τις παρατηρήσεις σας και μετά την πρώτη παιδαγωγική συνάντηση (τέλος πρώτου τριμήνου) του συλλόγου διδασκόντων του νηπιαγωγείου σας με θέμα την πρόοδο των παιδιών, στην οποία μπορώ αν επιθυμείτε να παρευρεθώ, να συμπληρώστε τη φόρμα, η οποία θα είναι ανοικτή καθόλη τη διάρκεια του σχολικού έτους.
Καλή αρχή με δύναμη και υπομονή!!!!!!!!!!
Πόπη Κασσωτάκη-Ψαρουδάκη
Επειδή ήδη έχει αρχίσει η επικοινωνία μας για παιδιά που φοιτούν στα νηπιαγωγεία με προβλήματα μάθησηςή/και συμπεριφοράς, σας παρακαλώ πολύ συμπληρώστε σχετικά την επισυναπτόμενη φόρμα.
Μη βιαστείτε να καταγράψετε ως πρόβλημα την περίοδο προσαρμογής των παιδιών στο νηπιαγωγείο. Γι' αυτό θα σας πρότεινα να αναφέρετε καταρχάς τα νήπια που ήδη γνωρίζετε από πέρυσι και τα διαγνωσμένα από κάποιον ειδικό προνήπια. Για τα υπόλοιπα παιδιά, δώστε χρόνο να τα παρακολουθήσετε συστηματικά, να καταγράψετε τις παρατηρήσεις σας και μετά την πρώτη παιδαγωγική συνάντηση (τέλος πρώτου τριμήνου) του συλλόγου διδασκόντων του νηπιαγωγείου σας με θέμα την πρόοδο των παιδιών, στην οποία μπορώ αν επιθυμείτε να παρευρεθώ, να συμπληρώστε τη φόρμα, η οποία θα είναι ανοικτή καθόλη τη διάρκεια του σχολικού έτους.
Καλή αρχή με δύναμη και υπομονή!!!!!!!!!!
Πόπη Κασσωτάκη-Ψαρουδάκη